Relația dintre distribuitor și fermier

Din perspectiva unui fermier și distribuitor, Rody El Khalil, reprezentant Maria Invest, susține două aspecte principale care ar putea veni în ajutorul fermierilor:

  • Conștientizarea de către autorități a importanței pe care banii din subvenții o au în continuarea și dezvoltarea unui business de la an la an și, în consecință, reglementarea efectuării plăților la un interval mai scurt de timp decât cel actual.
  • Relațiile dintre fermieri ar trebui să fie bazate pe colaborare, comunicare și inițiativa de a se ajuta reciproc. Diversele forme asociative pot veni astfel în sprijinul fermierilor, oferindu-le diferite avantaje precum achiziția la comun a unor utilaje agricole mult mai performante sau un preț de achiziție mai scăzut pentru inputurile agricole.

Cât despre relația cu distribuitorii, sunt și aici două aspecte de menționat:

  • În primul rând, distribuitorul trebuie să depășească nivelul de „fitofarmacie” și să fie în mod real preocupat de bunul mers al fermierilor cu care lucrează.
  • În al doilea rând, fermierii trebuie să își aleagă un număr redus de ditribuitori, de calitate, cu care să colaboreze.

Maria Invest își propune să se diferențieze de competiție prin suportul și consultanța pe care o oferă fermierilor cu care colaborează.

Trimite mai departe

Alătură-te discuției

Adresa de email nu va fi publicată.